Multiplayer Nodes(工事中)

このページはEaaSの3.8.2を対象としています。

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更新履歴

目次

AttachToPath

Requests an entity be attached to a path. The entity target should be the follower entity.

CheckCVar

Gets the value of a console variable (CVar).

EnvironmentalWeaponListener

Allows listening to key rip events for environmental weapons.

GameOption

Set gamemode option.

GameState

React to various game state events.

GameType

Obtain Game Type information.

GetClientTeamId

Obtain client player team id.

HighlightEntity

Highlights the given entity through the interactive entity monitor player plugin.

IsMultiplayer

Checks if Game Mode is Multiplayer or not.

IsServer

Multiplayer check to see if the current user is the server.

MP

Checks various Multiplayer states and conditions.

MsgListener

FGでメッセージを送信するにはMultiplayer:MsgSenderノードを使います。 入力ポートMessageでメッセージの種類、 入力ポートValueでメッセージの内容、 入力ポートTargetで送信先、 をそれぞれ指定し、 入力ポートSendに入力で送信します。 このノードがクライアントで使用されたときはサーバーへ、 サーバーで使用されたときは全てのクライアントへ、 メッセージが送信されるようです。 使い方はこのページを参照してさい。

MsgSender

FGでメッセージを受信するにはMultiplayer:MsgListenerノードを使います。 入力ポートMessageでメッセージの種類を指定し、 入力ポートEnableにtrueを指定することで、 メッセージの受信を開始します。 メッセージを受信すると出力ポートRecievedへ出力し、 メッセージの内容が出力ポートValueへ出力されます。 使い方はこのページを参照してさい。

RequestPlaySequence

Requests a trackview sequence to be started by the server.

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